Gepard Express chce odkoupit úzkokolejku a zachránit ji

Vypořádám dluhy JHMD, jakmile bude povolení, do 10 dnů začnu na úzkokolejce jezdit, a pořádně se do toho opřu… (přečtěte si prohlášení níže, konečně slovo chlapa).
Věřitelé, kterým JHMD dluží peníze by měli zpozornět (za stát zejména Marian Jurečka ČSSZ, Martin Kupka SFDI, Ivan Bartoš MMR), protože je tu po dvou letech konečně konkrétnější a důvěryhodnější nabídka k vyřešení dluhů!
Ale také rozumný návrh v oboru respektovaného vláčkového srdcaře, který je schopen i dle přímluvy senátního výboru úzkokolejku opět rozpohybovat, zachránit a posunout do nové životní etapy. Aby významně pomohla turistickém ruchu v regionu.
Kdo rychle dává, dvakrát dává!
A jako podnikatel rozumím tomu, že už se pan Albert Fikáček z Gepard Expressu nemohl dívat na to, jak se vše vleče, jak tuna lidí kolem toho stále jedná, ale skutek utek, jen se posouvají sliby a regionální historicko-technický unikát jde do kytek. Nebo spíš do kopřiv.
Gepard Express si kraje již vysoutěžily jako nového vláčkaře, který bude zajišťovat přepravu cestujících na úzkokolejce.
Nyní je šance, že by se postaral o vše – zprovoznění, údržbu a nové služby pro turisty. Pokud vše odkoupí a bude se do toho moci opřít naplno.
V červnu musí úzkokolejka vyjet! Podmínka nutná. Pak se ale už nesmí zastavit! Tak kvalitní musí být výsledné řešení na vypořádání dluhů. Další resuscitace nepřipadá v úvahu.
Kdybych si já měl zvolit, zda úzkokolejku bude zachraňovat parta politiků hrajících si na podnikání propletená se soukromým sektorem, nebo skutečný podnikatel vláčkař s vyhrnutými rukávy, odhodláním a jen podporou veřejného sektoru, neváhal bych. Vždy bych vsadil na nápaditého člověka s odvahou, rozumem, srdcem a vizí.
Po dvou letech zachraňování čtyři měsíce reorganizace nepřinesly žádný podstatný posun. Je to slepá kolej se snahou oklikou naházet dluhy, starosti a rizika na obce.
Ale rozumím tomu, že když už se to takto podařilo právníkům JHMD nevléknout, musel věřitelský výbor zkusit i tuto cestu.
Čtyři měsíce poskytnuté soudem na reorganizaci jsou pryč a stále se nejezdí.
V tomto dlouhém černém tunelu vidím několik světélek naděje v podobě lidí, kteří si získali svým jednáním mou důvěru: vedoucí dílen pan Píšala a chlapi v dílně, profesionalita insolvenčního soudce Strnada, hejtmani Schrek a Kuba, kteří se neotočili k úzkokolejce zády a objednali dopravu a Albert Fikáček, který má na kolejích dobré vztahy a je schopen dráze vdechnout nový život. Postarat se o vše.
Zatím lépe rozdané karty nemáme a ubíhající čas poškozuje všechny.
Kolektiv Autorů

Zpracovává zápisy a připomíná některé zmínky v médiích o nás nebo Jindřichově Hradci.

Zpracovává zápisy a připomíná některé zmínky v médiích o nás nebo Jindřichově Hradci.

Komentáře

Přidat komentář