Napojení na D3 a úleva pro Kardašovu Řečici

Ceske Budejovice, Tabor, Praha a dalsi mesta budou pro Hradecaky opet o neco casove blize! Cestovani ve vetsim komfortu a bezpeci pro vsechny. Na informace „jaka je predstava rychlejsiho a bezpecnejsiho napojeni J.Hradce na dalnici D3 vcetne casove osy“ z jednani s panem hejtmanem Martin Kuba na zacatku roku jeste cekam, ale tyto vizualizace a video zatim snad dostatecne priblizuje zamer obchvatu Kardasovy Recice, jehoz vystavba by mohla probihat v letech 2026-2028.

Bezpecnost je hlave o plynulosti a predvidatelnosti chovani ucastniku silnicniho provozu. Dnes tomu brani prave prujezd obcemi a pak take pohyb pomale zemedelske techniky na silnici v dopravnich spickach. Vyreseni prvniho nekomfortu pro spechajici ridice je snad jiz v dohlednu! P.S. v textu od Afry CZ je prehledne video navrhu reseni situace.

AFRY CZ je v Město Kardašova Řečice.

Obchvat Kardašovy Řečice bude a místním i projíždějícím výrazně ulehčí! 👍

Pro Ředitelství silnic a dálnic – ŘSD jsme získali pravomocné územní rozhodnutí pro jeho výstavbu. Jde o opravdu významný milník v přípravě této stavby, ale i o důkaz skvělé práce našeho týmu.🏅

Jsme generálním projektantem stavby a zpracovali jsme dokumentaci pro územní rozhodnutí, včetně zajištění nutných povolení a další inženýrské činnosti. Co stavba přinese?Obchvat bude měřit přes 4 km a obyvatelům i motoristům značně pomůže. Městem nyní vede silnice I/23, tj. hlavní silniční spojení mezi Jindřichovým Hradcem a dálnicí D3. Z dopravního hlediska má tento tah řadu závad, nebezpečných křížení (i s vlakovou dopravou) a v samotné obci je situace z mnoha aspektů neúnosná. Nedostatečná šířka vozovky neumožňuje bezpečný a plynulý obousměrný provoz. Tranzitní nákladní doprava projíždí těsně kolem obytné zástavby. Hluk i exhalace negativně ovlivňují životní prostředí místních. Řešením bude právě rychlá realizace přeložky silnice I/23 vedená jihozápadně kolem města převážně přes zemědělské pozemky, která tranzitní dopravu z města zcela odkloní. Součástí bude pět mostů, několik křižovatek (z toho jedna mimoúrovňová a jedna okružní) a samozřejmě i migrační koridor pro zvěř.

Zahájení stavby se předpokládá v roce 2026 a uvedení do provozu v roce 2028.Na vizualizaci celé stavby se můžete podívat ve videu: https://www.youtube.com/watch?v=WuQKlkNzhbU

Mgr. Libor Vondráček

25 let, předseda strany Svobodní, právník, provozní e-shopu sonjh.cz, Jindřichův Hradec II

Z hradecké ZUŠky jsem odešel už po páté třídě na Gymnázium Vítězslava Nováka. Už od mládí jsem byl veden ke sportu a tak jsem v rámci osmi let na gymnáziu organizoval školní soutěže zejména ve fotbale a volejbale a v posledních letech o nich psal i do školního časopisu.

Kromě sportu jsem měl vždy rád i počítače, což mi pomáhalo při organizaci: Díky organizaci jsem se propracoval od tvorby tabulek k tvorbě webů a grafiky. Začal jsem se zapojovat i mimo školu, při administraci mariášových turnajů.

Při přestupu na vysokou školu jsem soutěže předal nástupcům, ale v mariáši jsem povýšil na organizátora Jihočeské ligy a dělám web jak jí, tak Českému svazu s republikovou působností. Znalost v oblasti IT dnes zhodnocuji ještě při tvorbě e-shopu pro jindřichohradecký kamenný obchod Šon – Orientální potraviny. Sportovního ducha v současnosti udržuji nejen aktivním hraním fotbalu a volejbalu, ale v létě mám v plánu dělat šestým rokem vedoucího na sportovním příměstském táboře. Vše výše zmíněné však spíše vyplňuje barevnou škálu mých zájmů. V rámci základní a střední školy jsem totiž vždy směřoval za svým vzorem, dědou a bývalým státním zástupcem. To vysvětluje mé směřování na právnickou fakultu, kterou v Brně studuji 5. rokem.

Právní vědomí mi ulehčuje orientaci na politické scéně, a pomohlo mi to k posunu z řadového člena (od roku 2012) do pozice člena Republikového výboru Svobodných. V tomto směru se snažím zdokonalovat nejen, co do množství získaných znalostí, ale také v lepší formulaci svých myšlenek. A tak mě můžete v posledních měsících slýchávat při moderování v Rádiu Česká Kanada, které je mi školou pro zlepšení projevu.

Komentáře

Přidat komentář