Ukázali jsme na příkladu rakouského města, že lze stavět na svých specifických „devizách“ a být úspěšní. Oni to dokázali, proč ne my v našem městě? Stačí mít na radnici sehraný manažerský tým, ne skupinku „Miss Sympatie“! Ne kamarády rozprostřené do čela několika kandidátek, aby se pak po volbách zase spojili dohromady pro své zájmy. Naši vizi rozvoje města bychom mohli na začátek pracovně nazvat jednoduše – GooglePlex pro mladé a Florida pro seniory. S podtitulem Ostrůvek svobody a oáza pohody. S cílem vytvořit město vyhledávané jako první či druhý domov.
Co se tím konkrétně míní, vysvětlujeme podrobněji na našem webu:
www.HradecSrdcemaRozumem.cz/googleplex/
www.HradecSrdcemaRozumem.cz/florida/
www.HradecSrdcemaRozumem.cz/ostruvek-svobody-oaza-pohody/
❤️🧠 Pokračování zítra o tom, jak jsme to mysleli s tím jindřichohradeckým GooglePlexem.